052-543-5500
שיחת ייעוץ חינם
0774447401
שיחת ייעוץ חינם
הוראות הפעלה חימום תת רצפתי

הוראות הפעלה לחימום תת רצפתי:

1. ודא שהתרמוסטט מכוון לטמפרטורה הרצויה. ניתן לכוונן את התרמוסטט על ידי לחיצה על החצים למעלה או למטה בלוח הבקרה.

2. ודא שהמערכת מופעלת. אתר את מתג ההפעלה או הלחצן והפעל אותו. למערכות מסוימות עשויה להיות פונקציית טיימר, לכן ודא שהיא מוגדרת כהלכה.

3. המתן עד שמערכת החימום התת רצפתי תתחמם. זה עשוי לקחת קצת זמן, במיוחד אם הרצפה עשויה מחומר בעל מסה תרמית גבוהה, כגון בטון. היו סבלניים ואפשרו למערכת להגיע לטמפרטורה הרצויה.

4. לאחר חימום המערכת, ניתן ללכת על הרצפה בנוחות מבלי להרגיש נקודות קור. אם יש אזורים שמרגישים קרירים יותר מאחרים, זה עלול להצביע על בעיה במערכת או על פיזור חום לא אחיד. במקרים כאלה, רצוי לפנות לטכנאי מקצועי לסיוע.

5. אם אתה צריך להתאים את הטמפרטורה, פשוט השתמש בבקרות התרמוסטט. הגדל או הורד את הטמפרטורה לפי הרצוי. זכור שייתכן שייקח זמן מה עד שהמערכת תגיב לשינויי טמפרטורה, אז היה סבלני.

6. חשוב לשמור באופן קבוע על מערכת חימום תת רצפתי. בדוק אם יש נזילות או נזקים לצינורות או לחיבורי החשמל. נקה את הרצפה באופן קבוע כדי למנוע הצטברות אבק או פסולת, שעלולים להפריע להעברת החום.

7. אם אתה נתקל בבעיות כלשהן או שיש לך שאלות לגבי מערכת החימום התת רצפתי, עיין במדריך למשתמש או פנה לתמיכת הלקוחות של היצרן לקבלת הדרכה.

זכור תמיד לעקוב אחר הוראות היצרן וההנחיות הספציפיות למערכת החימום התת רצפתי שלך לביצועים ובטיחות מיטביים.

לפגישת יעוץ חינם, השאירו פרטי כאן ונחזור אליכם 

פלא חום
חימום תת רצפתי בריא, אקולוגי וחסכוני

לפגישת יעוץ חינם

השאירו מספר טלפון כאן ונחזור אליכם

דילוג לתוכן